12.11.07

Welcome to (virtual) reality

Σύμφωνα με το εξαιρετικό site sansimera.gr, ήταν 12 Νοεμβρίου 1990, όταν ο Άγγλος Τίμοθι Μπέρνερς - Λι ανακαλύπτει τον Παγκόσμιο Ευρύ Ιστό, γνωστότερο με τα αρχικά WWW, πάνω στον οποίο βασίζεται η λειτουργία του Ίντερνετ...

Kάποιοι λένε ότι ο 21ος αιώνας, η τρίτη χιλιετία, έχει ήδη αρχίσει, κι ας μην το καταλάβαμε, το 1969. Tότε, στις 21 Iουλίου, ο Nιλ Άρμστρονγκ πάτησε το πόδι του στο φεγγάρι. O άνθρωπος ξεκίνησε για το Διάστημα. Στις 25 Nοεμβρίου του ίδιου χρόνου, το Πανεπιστήμιο του L.A. έστειλε στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ το πρώτο μήνυμα με υπολογιστή. H πρώτη λέξη ήταν «login», σύνδεση. Tο Internet είχε γεννηθεί κι ας μην είχε γίνει γνωστό στο πλατύ κοινό. Διάστημα και κυβερνοχώρος, άρχιζε το μέλλον.

Το internet με έμαθε πολλά, δούλεψα επαγγελματικά σε portal για 4 χρόνια, οι γνώσεις μου πολλαπλασιάστηκαν. Έχω email, blog, facebook, messenger, κατέβασα μουσική και video. Κόλλησα ιούς. Ταξίδεψα σε μέρη που ίσως να μην πάω ποτέ, γνώρισα ανθρώπους που είναι ακόμη στη ζωή μου, γνώρισα, βέβαια, και την παράνοια. Δεν φταίει το διαδίκτυο. Κάθε δυνατό μέσο, κρύβει μέσα του παράνοια… Και το Internet λειτουργεί σαν ένα από τα πιο πανίσχυρα εργαλεία στον πλανήτη της πληροφορίας. Ο παγκόσμιος ιστός έχει και πλάκα: H ώρα που θα παντρεύεσαι μέσω του δικτύου ή θα παρακολουθείς την κηδεία ενός συγγενή σου από την υψηλής ακριβείας οθόνη του υπολογιστή σου δεν είναι μακριά!

Προσπαθώ να γράψω και κάτι άλλο, το κάτι παραπάνω για το internet και δεν μου βγαίνει. Όχι επειδή δεν είμαι καλός στην απόδοση της σκέψης μου, ούτε επειδή δεν ξέρω πού θα το πάω το θέμα. Όχι! Απλώς, έχω μάθω ότι στη ζωή, τα πιο ωραία πράγματα, τελικά, δεν χρειάζεται να τα αναλύεις. Τα δέχεσαι όπως ακριβώς είναι, όπως εσύ θέλεις να δεις… Σαν έναν άλλο κόσμο, «μαγικό»…

Τι σημαίνει «internet» για εσάς;

Υ.Γ.: H καλύτερη από τις θεωρίες θέλει το Internet ως όπλο του Σατανά και οι εμπνευστές της πιστεύουν ότι το διάσημο WWW είναι αποτέλεσμα μιας σατανιστικής συνωμοσίας! Πώς φτάνουν σ’ αυτό το συμπέρασμα; Eύκολο. Kοίτα απλά τα αρχικά WWW που είναι φιξαρισμένα σχεδόν σε κάθε ηλεκτρονική διεύθυνση. Tο γράμμα W είναι το 23ο του αγγλικού αλφαβήτου. Έχουμε λοιπόν «2,3», που σημαίνει ότι 2 επί 3 μας κάνει 6. Tρεις φορές κι έχουμε 666! O αριθμός του Θηρίου βρέθηκε. Oπότε ο Aντίχριστος είναι σίγουρα καλωδιωμένος, τριγυρνάει στον κυβερνοχώρο και φανατίζει τους ανύποπτους χρήστες!...
Καλού-κακού, να λιβανίσετε…

35 σχόλια:

X-myalismenos είπε...

www.virtual euxelaio.gr

Σκοτώνει τον σατανά, ενώ σύμφωνα με την πρόσφατη Κορεατική τεχνολογία αναδύει και μιά έντονη οσμή σκόρδου κατευθείαν μέσα από τα...ηχεία σας.

Συνήθως εκ του σατανά εκπορεύονται οι μεγαλύτερες επαναστάσεις.
Μετά τις ασπάζονται όλοι...

Μιά ιντερνετική καλημέρα Σπύρο ;)

MTdoggie είπε...

ακομα και στο www βρηκαν το διαβολο???ελεος!!!
ωραιο το internet αρκει να μην καταντησουμε να ζουμε μονο μεσα απο μια οθονη!

Aggelos Spyrou είπε...

@ "Απλώς, έχω μάθω ότι στη ζωή, τα πιο ωραία πράγματα, τελικά, δεν χρειάζεται να τα αναλύεις. Τα δέχεσαι όπως ακριβώς είναι, όπως εσύ θέλεις να δεις… Σαν έναν άλλο κόσμο, «μαγικό»…".

----------------------

Εκεί είναι το μυστικό αγαπητέ Σπύρο Angel! Η ζωή και το internet θα ταυτιστούν ακόμα περισσότερο στο μέλλον, κι αυτό ενέχει έναν μόνο κίνδυνο: Πρέπει να κοιτάμε το internet σαν εργαλείο ζωής κι όχι να βάζουμε οδηγό στη ζωή τον διαδικτυακό κόσμο. Έτσι κι αλλιώς, είμαι ενάντια σε κάθε είδους εθισμό, ακόμα κι όταν πρόκειται για την αγάπη την ίδια.

Στο χέρι σου είναι να αλλάξεις τη ζωή, το ιντερνετ, να κάνεις επιλογές, επαναστάσεις, να δείξεις δρόμους. Στο χέρι σου είναι να επιλέξεις τα πιο όμορφα, τα πιο χρήσιμα για σένα. Συμφωνούμε τελικά απόλυτα στο ότι δεν πρέπει συνέχεια να προβληματιζόμαστε για όλα, ίσως να έπρεπε να απολαύσουμε λίγο τις μαγικές στιγμές της ζωής και της ανθρωπότητας...

Εvgenia Tr είπε...

αγιασμός , λιβάνι , θυμίαμα , σταυρουδάκια , εικόνες , σκόρδα ( λάθος αυτά ειν για τους βρiκόλακες ε :Ρ )όλα πάνω στο λαπτόπι και θα ήμεθα προστατευμένοι.

το διαδίκτυο μας έχει φέρει εναν ολόκληρο κόσμο μέσα σε ένα μηχάνημα. Διασκέδαση , γνωριμίες , πληροφορίες για όποια απορία σου κατεβάσει η κουρούπα σου , ενημέρωση , ακόμη κ πλήξη.
Μας έχει φέρει συντροφιά σε στιγμές μοναξιάς , αλλά κ ένα βήμα πριν την απομόνωση μέσα σε αυτόν τον κόσμο.

Θετικά πράγματα έχω αποκομίσει αυτό το ιντερνετ.Δεν έχω κολλήσει καν ιούς ( μάλλον το αντιβιοτικό με έχει σώσει).

Bέβαια , τίποτα δεν είναι σαν την ανθρώπινη live συναναστροφή , το live κοίταγμα κ άγγιγμα.

fevis είπε...

Για μένα το Internet είναι ένα ταξίδι σε άλλες γειτονιές, ένα κλικ που φέρνει πιο κοντά πράγματα που κάποτε θεωρούσαμε αδιανότητα, αλλά και μια καινούρια μορφή επικοινωνίας που είναι στο χέρι μας να την κάνουμε πιο προσωπική και πιο ζεστή... Και από ότι βλέπω μέσα από τα blogs μας, μια χαρά το καταφέρνουμε!!!Και είναι και μια δύναμη που ακόμα δεν έχουμε μάθει να ελέγχουμε αλλά που νομίζω ωπς θα μας πάει πολλά βήματα παρακάτω...

koptoraptou είπε...

Πρώτον και επειδή "έλειπα" καιρό: Συγχαρητήρια για τον Έιντζελ!
Δεύτερον, για το ίντερνετ που ρωτάς, για μένα τουλάχιστον είναι η επαφή μου με κόσμο που αν είχα γνωρίσει 10 χρόνια - και δη στο επαγγελματικό μου περιβάλλον - θα ήμουν λιγότερο κουρασμένη (ψυχολογικά) και σαφώς σοφότερη. Τις καλησπέρες μου!

koptoraptou είπε...

10 χρόνια πριν, εννοούσα...

genna είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
an205 είπε...

το Internet δεν είναι απλά το όπλο του Σατανά... εκεί κατοικεί....
και στους στίχους των τραγουδιών που ακούμε...
http://minimata.50webs.com/page/mar.html

Xristos είπε...

Είναι όλα όσα περιέγραψες, Σπύρε... πικοινωνία, ταξίδια, κόσμος, messenger (έχω λιώσει σ' αυτό) και δουλειά... Με μέτρο όμως... Κυκλοφορεί και ο σατανάς! χαχαχα

mpoumpoula είπε...

Την καλησπέρα μου...την οποία δεν θα μπορούσα να μοιραστώ μαζί σου αν δεν είχαμε WWW!!!!
σε ακούω κιόλας και είναι σουπερ...τόσα χιλιόμετρα μακρία και είναι σαν να σαι εδώ...δίπλα

daydreamer είπε...

Tι είναι για μένα το internet?
ταξείδια στο χωρο και στο χρονο,εικόνες,γνωστοι-αγνωστοι φιλοι,το "ραδιο" μου στη δουλεια,σανιδα σωτηριας οταν δεν εχει κατι στην τιβι,μια ψιλοχοντροεξαρτηση γεικοτερα!!Ειναι όμως αψυχο γαμωτο!


YΓ:Αν υποψιαστώ πως κάνεις παρέα με τη Λουκά δε θα σε ξαναδιαβάσω.

Zorba the Greek είπε...

Και όπως είχε προφητεύσει ο Όσιος γερό-Ποτάπιος της Ι.M. Σαχλομπουρδομάνδρας,

"το θηρίον θα εμφανιστή ωσάν attachment, θα έχει τη μορφή του Βασιλείου Γκέϊτς και θα κυριεύση την ψυχήν του λάπτοπ βυθίζοντας το εις την κόλασιν των ιών".

Μ είπε...

Τι είναι το internet;
Μια μεγάλη γειτονιά που μπορείς να βρεις τα πάντα και τους πάντες!
Και σαν γειτονιά έχει τους καλούς και τους κακούς της.
Καλησπέρα Σπύρο!

YO!Reeka's είπε...

δεν είναι του θεού αυτά, κι εγώ κάθε φορα που κάνω ποστ εξομολογιέμαι, μη νομίζεις

? είπε...

όχι άλλες θεωρίες συνομωσίας!

Αλεξάνδρα είπε...

To διαδίκτυο είναι μια παγκόσμια γέφυρα.

Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό που ζει μέρες διαδικτύου.

Οπως θεωρώ τύχη που βρήκα εδω ανθρώπους που μπορώ να μοιράζομαι αυτό που νιώθω, που σκέπτομαι, που αγαπώ. Είσαι άλλωστε ένας από αυτούς...

Το μόνο κακό είναι ο χρόνος.

Εχουμε όλα τα μέσα για πολύ καλύτερη ποιότητα σε σχέση με πρίν 10 χρόνια, μα λιγότερο χρόνο.

Φιλιά διαδικτυακά

Lorelei Am Rhein είπε...

A new brave world!
(Ε, καλά, όχι και τόσο νέος, πλέον!)

Ακούω μουσικές
και βλέπω ανανεώσεις!
Πολύ ωραία!

Καλημέρες.

MARIA ANDREADELLI είπε...

Αν σου πω πως πριν ένα χρόνο δεν σήμαινε τίποτα και πως τώρα έχω πάθει εξάρτηση, τότε είναι πράγματι σατανικό! Σημειωτέον ότι είμαι και κατά των εξαρτήσεων. Φαντάσου τι έχω πάθει…:)
Καλό απόγευμα!

thras είπε...

Για φαντά!

Vrakas Kostas είπε...

Καλησπερα Σπυρο!
Εγκω ντεν ξερι τι ινε Ιντερνετο!
Ινε κατι σαν Ιντερμετσο;; η; σε Ιντερμητσο;
Ντεν εχω πο δαφτο!
Εγκω εχι μονο Ταμ Ταμ!
Ντικο μου Ταμ Ταμ στελι καλο ρυτμο,σαν Ταμ Ταμ πο φιλο Σπυρο απο Έιντζελ!
γΥ Το Ιντερνετο κακο ινε!Αντικριστο!
Τουρκο φιλο λεει πως εχει !
Και οταν θελει να μπει,πληκτρολογει φωναχτα:
WαιWαιWαι.Haivan.t(u)r(ι)

Θα..τα πουμε!!

the muppet show girls είπε...

Να ακούω ράδιο όταν έχουν αδειάσει οι μπαταρίες από το κόκκινο ραδιάκι και βέβαια δεν έχει κάνει άλλος κατάληψη στο laptop.

Να κολλάω στα blogs σας και τις στιγμές σας.

Να χαλαλίζω ώρες μπροστά στο utube και τα άλλα κανάλια στο net και να έχω κλείσει παντελώς την tv.

Να γνωρίζω καινούριους μουσικούς στο myspace.(Αυτό κι αν είναι εθισμός!)

Να χάνομαι σε ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες αναζητώντας papers στο ScienceDirect.

Να κάνω conference στο messenger για εργασίες( όταν δεν το χρησιμοποιώ για να γεφυρώσω αποστάσεις με τους φίλους μου).

Να τσαντίζομαι για τις άσχημες πλευρές του. Κι η virtual είναι είδος reality...

Κι όπως σοφά λες, τα πιο ωραία πράματα τα δέχεσαι όπως ακριβώς είναι, μπρος στα μάτια σου. Χωρίς ορισμούς κι αναλύσεις.

Καλησπέρες πολλές, Σπύρο Angel!

υγ. Ξέχασα να αναφέρω την ιστοσελίδα-σταθμό που δεν την φτάνουν μήτε Google,Utube,Myspace ομού. www.apisti.com!!!
'-PPP

tzo είπε...

Ναι άμα θέλει κανείς βρίσκει!!!
και το 42 είναι ο πιο τέλειος αριθμός η απάντηση σε όλα......
Ζήτω το διαδίκτυο και όλα τα δεινά του!

? είπε...

Σπύρο, άκουσα σήμερα λίγο από την επομπή σου.Αρκετά καλή φίλε, με όμορφες μουσικές επιλογές

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Εγώ, Σπυράκο μου,πιστεύω πως το internet από την κοινωνία μας διαφέρει μόνο σ' ένα πράγμα προς το παρόν:Οι ψυχοπαθείς και οι παράνομοι αλωνίζουν ατιμώρητοι :-))

φιλιά

Xristos είπε...

Άσχετο
Εμένα, ακούγοντάς σε το απόγευμα που καθυστέρησες στην εκπομπη και έλεγες για τη βροχή, μου δημιουργήθηκε μια απορία: Έχετε και τζάκι στον Angel;;;;;

Σπύρος είπε...

ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΧΜ.... ενα σπαθί με το οποίο μπορείς να σκοτώσεις κάποιον ή τον εαυτό σου, η να λύσεις με αυτό το σπαθί διάφορα θέματα στο χέρι σου ειναι πως θα το χρησιμοποιήσεις. Καλημέρα Σπυράκο!!!

Φράνσις είπε...

Κατι εχει παθει και δεν αποθηκευει το σχόλιο μου βρε Σπυρουλη, βρε μπας και κολλησες παλι ιό; Α! θα σε περιορίσω στα διαμερίσματά σου χερουβειμ.Συμφωνω οριζοντιως και καθετως με το ποστ σου. Γιαμ ενα ειναι πηγη αγχους οταν κολλαει, οπως τώρα και απολαυσης οταν ανεβαζω τις αηδιες μου που κανεις εκδοτης δεν θα τις εκδοσει μαλλον! Φιλι Σπυρουλη μου.

industrialdaisies είπε...

Σπύρο, είναι τεράστια συζήτηση αυτή που ανοίγεις. Και το πώς ξεκίνησε το internet, και το πώς χρησιμοποιείται (από χρήστες και διαχειριστές) και ότι είναι ένας μύθος. Το web ΔΕΝ είναι το internet!

Πέρα από "Λουκακικές" γραφικότητες, το web άνετα είναι εργαλείο του Σατανά. Αυτού που φοράει γραβάτες, είναι σε μυστικά κτήρια και στα cartoons βλέπεις μόνο το χέρι του να πατάει κουμπάκια...

Για εμάς, ας πούμε απλά ότι είναι΄ένας τρόπος να λύνεις προβλήματα γρήγορα και να σκοτώνεις ευχάριστα κάποιες ώρες. Δεν χρειάζεται πρωινιάτικα να το ρίξουμε σε λιακοπουλέικες συνομωσιολογίες...

Καλημέρα! :)

Φράνσις είπε...

(2): Οσο για την παρανοια σε συσκευασία internet, είναι δυνατόν ανθρώπινο δημιούργημα να μην εχει ίχνη απο τα κουσούρια του δημιουργού του βρε χερουβειμ; Μην εμ=χουμε την αυταπάτη περι του αμολυντου χαρακτήρα του ιντερνετ, αν την έχουμε, όποιοι την έχουμε.Η διαδικτυακή πραγματικότητα το αποδεικνύει καθημερινά.

gerasimos είπε...

Tι είναι για μένα το ίντερνετ; Είναι κάτι που στα 37 μου με κάνει να νιώθω νεότερος, που προτιμώ ως χάσιμο χρόνου από την τηλεόραση και που με βοηθά να βρίσκω πληροφορίες στη Βικιπαίδεια πχ ή στο google χωρίς να χάσω χρόνο. Α, μην ξεχάσω: με έχει φέρει και σε επαφή με ανθρώπους ενδιαφέροντες, με τους οποίους είχαμε περισσότερα να πούμε απ' ό,τι με το γείτονα.

boutsoukas είπε...

Walk the Way you Wish
Αυτό ειναι WWW!
Την καλησπέρα μου Σπύρο!

kelly alamanou είπε...

Τι σημαίνει «internet» για εσάς;

MMM ,H μεγαλύτερη ανακάλυψη μετά από εκείνην της ανακάλυψης της τυπογραφίας,κατ'αρχήν.
Σε προσωπικό επίπεδο,ένα παράθυρο επικοινωνίας,ψυχαγωγίας,"φευγιού"
ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗΣ ΑΞΙΑΣ.
Φιλιά στέλνω Σπύρο.

ritsmas είπε...

Για μένα το Ιντερνετ είναι τροπος ζωής. Περιεργος,αφαιρετικός, ασαφής, αλλά παρών τροπος ζωής.
Με θέλγει και με ελκύει γιατί προλαβαίνει τις απορίες μου. Και με βοηθάει να διαπιστώνω καθε φορά πόσο μικρή και ασήμαντη κουκίδα είμαι. Ξέρεις, νόμιζα ότι ήμουν κάτι άλλο.
φιλια
ριτς

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

@ EXARCHIOTIS: virtual euxelaio?
Χαχαχααχαχαχ

@ MTdoggie: δυστυχώς και λόγω δουλειάς είμαστε μπροστά σε μια οθόνη…

@ Aggelos Spyrou: Αυτό είναι το μυστικό. Ακριβώς…

@ Ευγενία: τίποτε σαν την ανθρώπινη συναναστροφή, σαν το δια ζώσης, τίποτε

@ fevis: χαίρομαι που σε γνώρισα μέσα από το νετ, κορίτσι μου….

@ koptoraptou: λιγότερη κούραση δε λες τίποτε. Πρώτα, για να γράψω ένα θέμα, έπαιρνα σβάρνα όλες τις βιβλιοθήκες της Αθήνας…
σας ευχαριστώ δια τας ευχάς!

@genna: ας ευχηθούμε να είναι καλά το παιδάκι. Και όλα τα παιδάκια του κόσμου…

@ an205: σατανικέ!

@ Xristos: ο έξω από εδώ είναι δίπλα μας…

@ mpoumpoula: καλησπέρες! Από πού με ακούς;

@daydreamer: παρέα με την κυρία Λουκά; Δυστυχώς όχι!

@ Zorba the Greek: ωσάν attachment;
Χαχαχαχα

@ Μαρία Κ.-Π.: πολύ μεγάλη γειτονιά…

@ YO!Reeka's: μαλάκα, τόσες μέρες είμαι εκεί κάτω, ακόμα δεν έχουμε συναντηθεί. Κατέβα καμιά μέρα στο στούντιο…

@ Νίκος Κ.: από θεωρίες άλλο τίποτε!

@Αλεξάνδρα: σε ευχαριστώ πολύ!

@ lucy of wild flowers: είπα να το αλλάξω λίγο το μαγαζί!

@ POETIC SIN: αυτό είναι με το νετ! Άμα κολλήσεις, κόλλησες!

@ Θρασύβουλος: δεν φαντά πόσο κοντά είν’ ο Σατανά(ς)!

@ vrakas kostas: χιόνισε εκεί πάνω;

@ the muppet show girls: www.apisti.com, είναι η home page μου!!!
'-PPP

@ allitnil: Ζήτω!

@ Νίκος Κ.: να είσαι καλά, σε ευχαριστώ!

@ η ψυχη μου το ξερει: εγώ πιστεύω ότι και στα δύο που ανέφερες οι ψυχοπαθείς και οι παράνομοι αλωνίζουν ατιμώρητοι :-))

@ Xristos: και σάουνα έχουμε!

@ LOCKHEART: κατάνα είναι το σπαθί!

@ auburn Kate: δεν είναι αυτοσκοπός να εκδοθούν οι αηδίες μας!

@ industrialdaisies: σίγουρα δεν χρειάζεται. Μακριά από λιακοπουλέικες συνομωσιολογίες, αυτός έχει το κοπιράιτ!

@ gerasimos: μας έχει γλιτώσει πολύ χρόνο, όντως, Γεράσιμε!

@ boutsoukas: καλησπέρες πολλές!

@ rodoula-kelly: τεράστια ανακάλυψη….
Φιλιά στέλνω κι εγώ

@ ritsmas: Από τους πλέον παρόντες τρόπους ζωής…
Φιλιά, ριτς