20.11.07

Παγκόσμια Ημέρα Τηλεόρασης (1)

Η συγκεκριμένη ημέρα γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 21 Νοεμβρίου, με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ, που ελήφθη το 1996. Στόχος της, να ενθαρρύνει τις ανταλλαγές τηλεοπτικών προγραμμάτων μεταξύ των χωρών και ιδιαίτερα εκείνων που σχετίζονται με την ειρήνη, την ασφάλεια, τον πολιτισμό την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη.
Λέμε, τώρα…
Όλοι ξέρουμε τι ακριβώς συμβαίνει με την τηλεόραση. Το «χαζοκούτι», δηλαδή. Ενημέρωση, ψυχαγωγία και παρέα από τη μία, απομόνωση, αποπροσανατολισμός και αποβλάκωση από την άλλη, δημιουργούν μια πολύ ευαίσθητη ισορροπία. Το σίγουρο είναι ότι η τηλεόραση και οι εκπομπές της αντανακλούν ανά πάσα στιγμή την εικόνα της κοινωνίας που την παρακολουθεί και συνάμα πρωταγωνιστεί στα προγράμματά της.
Σε αυτό το αφιέρωμα, σε όσες δόσεις χρειαστεί, θα θυμηθούμε στιγμές της τηλεόρασης που τις θυμόμαστε ακόμη. Στιγμές κλασικές αλλά και καλτ, ποιοτικές αλλά και ως το μεδούλι trash, στιγμές που άλλαξαν την πορεία του μικρού κουτιού της Ψωροκώσταινας αλλά και τόσο ανεπαίσθητες που αδυνατούν να ξεκολλήσουν από τη μνήμη.
Είναι, με άλλα λόγια, ένα ενδεικτικό ζάπινγκ μιας ολόκληρης γυάλινης εποχής…

@ Η επίσημη «πρώτη» του ΕΙΡ
Οι Αθηναίοι διαβάζουν περιχαρείς σε πρωινό φύλλο της 23ης Φεβρουαρίου 1966: «Τα πάντα για την σημερινή, πιο οργανωμένη εμφάνιση των πειραματικών εκπομπών του ΕΙΡ είναι έτοιμα. Ενας πομπός, 6 φορές ισχυρότερος από τον αρχικώς κατασκευασθέντα, είναι τοποθετημένος στο πιο ψηλό κτίριο των Αθηνών, στο Μέγαρο του ΟΤΕ... Στην πρωτεύουσα λειτουργούν αυτήν την στιγμή 1.200-1.500 συσκευές τηλεοράσεως... Το σημερινό πρόγραμμα θα έχει ως εξής: 18.30 Διεθνή επίκαιρα 18.45 Για σας κυρία μου 19.00 Αυστραλία (ταξιδιωτικό ντοκυμανταίρ) 19.25 Ο Αγγλος γλύπτης Χένρυ Μουρ 19.55 Παίζει η ορχήστρα Ανρύ Λεκά 20.15 «Ο κλέφτης». Μια βραζιλιάνικη ταινία μικρού μήκους 20.30 Τέλος του προγράμματος». Ετσι και έγινε. Το ίδιο απόγευμα η οθόνη φωτίζεται. Η πρώτη πρώτη εικόνα είναι φυσικά το σήμα του ΕΙΡ. Εν συνεχεία η Ελένη Κυπραίου, η πρώτη παρουσιάστρια στην επίσημη ελληνική τηλεόραση, χαμογελά στην οθόνη: «Καλησπέρα σας. Από σήμερα το ΕΙΡ καθιερώνει...».

@ Οι τηλεοπτικοί γάμοι
Οι σε απευθείας μετάδοση χοροί του Ησαΐα ενθουσίαζαν ανέκαθεν τους έλληνες τηλεθεατές. Η γκάμα είναι ανεξάντλητη και καλύπτει όλα τα γούστα: από τον γάμο της Νταϊάνας και του Καρόλου (στις 24 Φεβρουαρίου 1981) ως αυτόν του Ανδρέα Μικρούτσικου και της Φωτεινής Γεωργαντά. Το παρθενικό βέβαια κρούσμα ήταν οι βασιλικοί γάμοι (Κωνσταντίνος και Αννα Μαρία) στις 18 Σεπτεμβρίου 1964. Συνεργεία της ιταλικής και της δανικής τηλεόρασης καταφθάνουν στην Αθήνα φέρνοντας μαζί τους πομπούς, κεραίες και έναν πλήρη εξοπλισμό για τη λήψη και τη μετάδοση του μυστηρίου στην Ευρώπη αλλά και σε μια ακτίνα 8 χιλιομέτρων γύρω από τον Λυκαβηττό. Μετά τις γιορτές και τα πανηγύρια η RAI προτείνει στο ΕΙΡΤ να νοικιάσει μηχανήματά της που βρίσκονται εν Ελλάδι έναντι του συμβολικού ποσού των 200.000 δραχμών. Η πρόταση τελικώς απορρίπτεται.

@ Το «Συν τριάντα δευτερόλεπτα» με τον Μίμη Πλέσσα ήταν μια από τις πολλές εκπομπές - παιχνίδια της πρώτης περιόδου που αποτελούσαν μεταφορά κάποιας επιτυχημένης ραδιοφωνικής εκπομπής. Σε τριάντα δευτερόλεπτα έπρεπε οι συμμετέχοντες να απαντούν σωστά σε κάθε ερώτηση. Σε όσο περισσότερες ερωτήσεις απαντούσαν τόσο περισσότερα δώρα κέρδιζαν. Τότε ένα τρανζιστοράκι θεωρείτο ένα πολύ καλό δώρο.

@ Η πρώτη εξωτερική μετάδοση με έξι κάμερες από το θέατρο Ακροπόλ πραγματοποιήθηκε το 1969. Το σχεδόν τετράωρο σόου που παρουσίαζε και σκηνοθετούσε ο Νίκος Μαστοράκης είχε χαρακτήρα ψυχαγωγικό, επιθεωρησιακό και φυσικά μουσικό. Ο Νίκος Μαστοράκης θεωρείται ένας από τους πρωτεργάτες της τηλεόρασης στην Ελλάδα. Τα άγουρα χρόνια, παρουσίαζε πολλές διαφορετικές εκπομπές στην ΥΕΝΕΔ, από τις οποίες ξεχώριζε το γνωστό σόου της αμερικανικής τηλεόρασης «This is your life», το οποίο προσαρμοσμένο στα ελληνικά δεδομένα έφερε τον τίτλο «Αυτή είναι η ζωή σου». Οι διάσημοι καλεσμένοι αιφνιδιάζονταν με την ξαφνική εμφάνιση στο πλατό προσώπων από το στενό τους περιβάλλον. (Μήπως έχετε δει κάτι ανάλογο πολλές φορές έκτοτε;). Τεράστια επιτυχία έκανε και με το τηλεπαιχνίδι «Μπίνγκο», που μάλιστα συγκέντρωνε τόσο υψηλά ποσοστά τηλεθέασης (74%) ώστε να απειλεί την ομαλή λειτουργία των κέντρων διασκέδασης, των κινηματογράφων και των θεάτρων, τις Κυριακές που προβαλλόταν.

@ Ο πρώτος τηλεπαρουσιαστής που εμφανίστηκε μπροστά στους έλληνες τηλεθεατές ήταν ο Αλκης Στέας. Ηταν η πρώτη πειραματική εκπομπή μαυρόασπρου τηλεοπτικού σήματος από την τηλεόραση, της ΔΕΗ, και πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της 25ης Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης το 1960. Η εκπομπή ήταν ένα τηλεφωνικό τηλεπαιχνίδι, προσφορά της καπνοβιομηχανίας «Ματσάγγου». Από το πρόγραμμα του σταθμού της ΔΕΗ, που λειτούργησε για 22 ημέρες, παρήλασαν υπουργοί, βουλευτές και πολλά μουσικά και χορευτικά συγκροτήματα. Ο πομπός της ΔΕΗ κάλυπτε μια περιοχή 45 χιλιομέτρων γύρω από τη συμπρωτεύουσα. Λόγω ανυπαρξίας τηλεοπτικών δεκτών, η εταιρεία Φίλιπς εγκατέστησε στον χώρο της έκθεσης αλλά και σε κεντρικά σημεία της πόλης 100 δέκτες.

@ Η πρώτη επίσημη εκπομπή του ΤΕΔ
(Τηλεόραση Ενόπλων Δυνάμεων ­ αργότερα ΥΕΝΕΔ) «βγήκε» από τα στούντιο του τριώροφου κτιρίου της Γεωγραφικής Υπηρεσίας Στρατού, την Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 1966, δίπλα στο Πεδίον του Αρεως. Το πρόγραμμα της πρώτης ημέρας είχε ως εξής: 19:00 Εναρξις - σήμα σταθμού. 19:03 Κέρκυρα (ντοκυμαντέρ) 19:15 Εσοδεία γνώσεων 19:45 Διάλειμμα 19:55 Ανακάλυψη της πενικιλλίνης 20:10 Για να γνωρίσετε τον Καναδά 21:10 Τέλος προγράμματος - Εθνικός Υμνος Δημιουργοί της ΤΕΔ ήταν μια μικρή ομάδα αξιωματικών, οπλιτών και πολιτών που έστησε ένα σταθμό τηλεόρασης εφάμιλλο με ανάλογους του εξωτερικού, αν εξαιρέσει κανείς τις εγκαταστάσεις. Το πρώτο στούντιο, που βρισκόταν στον τρίτο όροφο της ΓΥΣ, ήταν μια σχετικά ευρύχωρη αίθουσα προβολής και μια διπλανή μικρή αίθουσα όπου υπήρχε το κοντρόλ. Αρχικά η ΤΕΔ εξέπεμπε τρεις φορές την εβδομάδα.

@ Η πρώτη μεγάλη κόντρα
Ο ανταγωνισμός των δύο πρώτων καναλιών ήταν μεγάλος. Ισως μεγαλύτερος από τον ανταγωνισμό Mega και Antenna. Αν και τα δύο ήταν κρατικά, προσπαθούσε η διοίκηση του ενός να «κλείσει» το άλλο. Οταν το ΕΙΡ προσπάθησε να συμπεριλάβει στο πρόγραμμά του ελληνικές παραγωγές για να γίνει ανταγωνιστικό, απευθύνθηκε στον παραγωγό των περισσότερων επιτυχημένων εκπομπών της ΥΕΝΕΔ, Νίκο Νικολαρέα. Ενα μήνα αργότερα, ο σημερινός δημοτικός σύμβουλος στο Ψυχικό απάντησε με ένα πακέτο τηλεοπτικών εκπομπών! Τότε διχάστηκε για πρώτη φορά το τηλεοπτικό κοινό. Οι πιο φημισμένες τηλεοπτικές κόντρες ΥΕΝΕΔ - ΕΙΡ ήταν: «Αγνωστος πόλεμος» - «Παράξενος Ταξιδιώτης», «Η Γειτονιά μας» - «Το κορίτσι της Κυριακής», «Μπίνγκο» - «Κυριακή χωρίς σύννεφα», «Αλάτι και Πιπέρι» - Ζωντανή μετάδοση από τα μπουζούκια ή κάποιο νυχτερινό κέντρο.

@ «Θέματα λόγου και τέχνης»
(ΕΙΡ, 1967). Η Μαρία Καραβία αναλαμβάνει το πρώτο πολιτιστικό μαγκαζίνο της ελληνικής τηλεόρασης, βραχύβιο βεβαίως λόγω πολιτικών συνθηκών. Ανάμεσα στους επιφανείς προσκεκλημένους της ο Γιάννης Τσαρούχης, ο Ηλίας Βενέζης, η Ελλη Λαμπέτη (η οποία θα παίξει την «Ανθρώπινη φωνή» του Κοκτό σε παγκόσμια ίσως τηλεοπτική πρώτη), ο Περικλής Βυζάντιος και η πριγκίπισσα Ειρήνη.

@ «Ηχώ των γεγονότων»
Στα πρώτα του δειλά βήματα το δελτίο ειδήσεων του ΕΙΡ είναι μια συρραφή από φιλμάκια των ξένων πρακτορείων. Από το 1968 γίνεται πλέον αισθητή η ανάγκη για εσωτερικές ειδήσεις. Πρώτος αρχισυντάκτης ο Ιάσων Μοσχοβίτης. Η ημίωρη «Ηχώ των γεγονότων» μεταδίδεται πρωί, μεσημέρι, απόγευμα, βράδυ και στο κλείσιμο του σταθμού.

@ Ιστορική αναμετάδοση
Στις 20 Ιουλίου του '69 ο Ιάσων Μοσχοβίτης συνδέεται ζωντανά με τη Σελήνη. Στο στούντιο του ΕΙΡ στην 3ης Σεπτεμβρίου, με τη βοήθεια δύο ακουστικών, ένα στο κάθε αφτί (το ένα ο φυσικός ήχος από το «Απόλλων 10», το άλλο η φωνή του «οδηγού» από το Χιούστον που μέσω Eurovision εξηγεί αγγλιστί τι συμβαίνει), περιγράφει τον περίπατο του Νιλ Αρμστρονγκ στο φεγγάρι. Οποιος διαθέτει τηλεοπτική συσκευή την έχει ανοιχτή.

@ «Βιονική γυναίκα»
(ΥΕΝΕΔ, 1979). Η πρωταθλήτρια του τένις Τζέιμι Σάμερς (Λίντσεϊ Βάγκνερ) πέφτει θύμα ενός τρομακτικού δυστυχήματος με αερόστατο. Αποτέλεσμα; Χάρη σε μια χάι τεκ επέμβαση αποκτά βιονικά πόδια, βιονικό χέρι και βιονικό αφτί. Από τις πλέον καλτ σειρές της δεκαετίας του '70. Ο χαρακτηριστικός βόμβος που συνοδεύει τους άθλους της Βάγκνερ θα στοιχειώσει πολλές εγχώριες εφηβείες.

@ «Αθλητική Κυριακή»
Στις 27 Μαΐου 1966 ο πρωτοπόρος σπορτσκάστερ του ΕΙΡ Γιάννης Διακογιάννης παρουσιάζει στους στερημένους εγχώριους φιλάθλους το Παγκόσμιο Κύπελλο Αγγλίας. Τον Σεπτέμβριο είναι πλέον ο οικοδεσπότης της εκπομπής «Αθλητικά νέα». Σε λιγότερο από έναν μήνα η εκπομπή μεταφέρεται από Δευτέρα σε Κυριακή και σύντομα μετονομάζεται σε «Αθλητική Κυριακή». Το σήμα της εκπομπής επιλέγει η κυρία Ροδίου, η σύζυγος του ιδρυτού της Lyra Αλέκου Πατσιφά, χωρίς όμως να αποκαλύψει ποτέ ποιος το είχε αρχικώς συλλάβει. Παραμένει η μακροβιότερη εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης.

@ «Μορφές και θέματα»
(ΥΕΝΕΔ, από τις αρχές της δεκαετίας του '70 ως τις αρχές της δεκαετίας του '80). Η μελίρρυτη και αρχαιολάτρις Αλίκη Νικολαΐδου εμφανίζεται για πολλά πολλά χρόνια στο κανάλι των Ενόπλων Δυνάμεων με μια μισάωρη εκπομπή εθνικόφρονος στοχασμού σε ένα κλίμα θρησκευτικής κατάνυξης. Δείγμα τίτλου εκπομπής: «Μικρασιατικοί καημοί». Η τηλεοπτική απόδειξη ότι οι ξανθιές δεν ήταν πάντα αυτό που νομίζουμε σήμερα.

@ «Οι ουρανοί είναι δικοί μας»
(ΥΕΝΕΔ, περίοδος δικτατορίας). Ημίωρη «πατριωτική» εκπομπή προς γνώσιν και συμμόρφωσιν με οικοδεσπότη τον Δ. Γιανναράκο. Περιλαμβάνει «κινηματογραφημένα στιγμιότυπα από την ζωή και την δραστηριότητα της Πολεμικής Αεροπορίας».

@ Τηλεοπτική γκάφα
Στις 2 Μαρτίου του 1968 η έναρξη του βραδινού προγράμματος γίνεται καταλάθος χωρίς τον φοίνικα της χούντας αλλά με τον τίτλο της πρώτης εκπομπής, που εκείνο το μοιραίο απόγευμα έτυχε να είναι «Το καρναβάλι του Καραγκιόζη»! Αμέσως μετά οι υπεύθυνοι έσπευσαν να διορθώσουν το λάθος, επαναφέροντας στην οθόνη τον Φοίνικα της 21ης Απριλίου. Η αλληλοδιαδοχή των δύο εικόνων προκαλεί τους αναπόφευκτους συνειρμούς και οι στρατιωτικοί πραξικοπηματίες πνέουν μένεα. Και όμως το εν λόγω σήμα κάποια στιγμή θα εξαφανιστεί για τα καλά. Εν έτει 1974 και ενώ η χούντα καταρρέει ο διευθυντής προγράμματος Γιώργος Κάρτερ παίρνει την πρωτοβουλία να το αντικαταστήσει στην έναρξη με τη γαλανόλευκη. Επειδή δεν υπάρχει καμία σημαία πρόχειρη, «κλέβει» μία από την εκκλησία της Αγίας Παρασκευής. Ο γενικός διευθυντής του ΕΙΡΤ Χαράλαμπος Καραϊωσηφόγλου (στενός συνεργάτης του Ιωαννίδη) γίνεται έξαλλος παρά τα συγχαρητήρια τηλεφωνήματα κάποιων τηλεθεατών. Ο Φοίνιξ επανέρχεται για το τέλος του προγράμματος. Μόνο που αυτή θα είναι και η ακροτελεύτια εμφάνισή του.

@ «Μας συγχωρείτε για την διακοπή»
Η καρτέλα που έπεφτε χωρίς προειδοποίηση παντού και πάντα, ο μόνιμος εφιάλτης κάθε ευσυνείδητου τηλεθεατή στα πρώτα κυρίως χρόνια της τηλοψίας. Στην ίδια κατηγορία ανήκει το περίφημο μεσημβρινό διάλειμμα που για αρκετό καιρό ήταν υποχρεωτικό.

Πηγή: Το Βήμα, 1999

συνεχίζεται…

26 σχόλια:

MARIA ANDREADELLI είπε...

Μια καλησπέρα πέρασα ν’ αφήσω.

Aντώνης είπε...

Τώρα αναρωτιέμαι ο άδολος εγώ: "Τυχαίο είναι που η ημέρα τηλεόρασης συμπίπτει με την ημέρα των ενόπλων δυνάμεων?"

Μαριλένα είπε...

Σπύρο εξαιρετικό το αφιέρωμα.

εμπεριστατωμένο, ενημερωτικό, άψογο.
μπράβο :))

την καλησπέρα μου :))

Αλεξάνδρα είπε...

Όπως πάντα άψογος στα αφιερώματα!
Μέρες και νύχτες ΥΕΝΕΔ...
Πωπω τι έχουμε ζήσει...

Φιλιά

Lady Anti-Blog είπε...

Καλός είσαι εσύ..και όμορφος μου είπαν...

ritsmas είπε...

Σπυράκο,εσύ είσαι πετιτ που λενε οι Γάλλοι. Τί ξέρεις απ αυτά ; Εντάξει, μπορεί το Βήμα να κάνει και κανα λάθος.Πού ξέρεις;
Αντε να δουμε πότε θα πούμε καμια καλημερα εκ του ...συνεγγυς. ( Αν και θα ξέρεις ότι ο διπλωματικός όρος εκ του συνεγγυς δεν εννοεί την άμεση επαφή των δύο πλευρών, αλλά μεσα από ενδιάμεσες πόρτες και με διάφορους λακέδες να πηγαινοέρχονται...
χαιρετω
ριτς

gerasimos είπε...

Ωραίο αφιέρωμα... θυμήθηκα κι εκείνο το χαρακτηριστικό τα τα-τα-τα-τα που ακουγόταν όταν η βιονική γυναίκα πηδούσε πάνω από φράχτες.

Η 21η Νοεμβρίου είναι και Παγκόσμια Ημέρα Χαιρετισμού: πρόκειται για γιορτή που φιλοδοξεί να συντελέσει στη συμφιλίωση των ανθρώπων παγκοσμίως. Για να συμμετάσχει κάποιος στον εορτασμό θα πρέπει να απευθύνει χαιρετισμό σε τουλάχιστον 10 άγνωστους συνανθρώπους του.

Σοφία είπε...

Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση. Μπράβο Σπύρο! Είναι τόσα πράγματα που δεν ξέρουμε για την τηλεόραση, παρόλο που πλέον είναι καθημερινό κομμάτι της ζωής μας (λέμε τώρα, γιατί εγώ σπάνια την ανοίγω, αλλά εντάξει, είμαι σίγουρα μειοψηφία).

Πολύ ενδιαφέρουσα και η πληροφορία για την Παγκόσμια Ημέρα Χαιρετισμού. Άραγε να βγω αύριο στο δρόμο και να χαιρετάω άσχετο κόσμο ή θα με πάρουν για τρελή;

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

M' αρέσουν όλο και πιο πολύ αυτά τα νοσταλγικά αφιερώματα!
Είμαι σοβαρά, γιατρέ μου;
Ή μήπως απλώς μεγάλωσα πολύ;
;-)

Σπύρος είπε...

Kαλημέρα....αχ αυτό το κουτί τα κάνει ΟΛΑ. Καλημέρα . .

Φράνσις είπε...

Αχ βρε αηδονακι μου με τα επετειακά σεντόνια σου γαμώτο! Α γέρασε δηλαδή η κυρά τηλεόραση ε; Εμ έτσι εξηγουνται οι λελοιότητες που προβαλλει νυχθημερόν.Πάντως το αποκορύφωμα για μενα είναι κατι που ειχε πει "παράγων "της ιδωτικής τηλεόρασης σχετικα με τα ποιοτικά προγράμματα: ας ΄προβαλλει η κρατικη τηλεόραση ποιοτικά προγράμματα, κι ας αφήσει την ιδιωτική να προβαλλει ό,τι γουστάρει.Οπερ μεθερμηνευομενον: με τα λεφτα των φορολογούμενων ασκώ κρατικη προπαγάνδα και πειβαλλω άμεσα ή έμμεσα τη δικη μου αποψη περι τρόπου ζωής, αλλα η ανεκτικότητα μπορει να υπαρξει μονο στην ιδιωτική τηλεόραση... Μπορει; Το ξερεις Σπυρουλη μου ότι οι νενες σειρες που προκειται να προβληθούν πρεεπι να εχουν την εγκριση του διαγφημιστικου τμηματος πρωτα, αλλιως κόβονται; Αγορά είμαστε ή απατώμαι; Φιλι tweety μου.

ritsmas είπε...

Καλησπέρα ΚΥΡΙΕ ΣΕΡΑΦΕΙΜ!!!!
Σας βρήκα συμπαθέστατο και γι αυτό τα μαζεύω τα ψαλτήρια. Σας επιασα μάλλον εξ απηνης στο μπαρ .Δεν πειράζει. Μια άλλη φορά θα τα πούμε καλύτερα. Γενικώς εχουμε πλάκα, θα έλεγα , για παρα πολλούς λόγους.
Εχω θέμα για τους ανδρες, αμα θες, να καταθέσεις την άποψη σου. Αμα δεν θες, δεν θα σου κρατήσω κακία..
ριτς

fevis είπε...

Αγαπώ τηλεόραση!!!!

christina είπε...

Ενώ παλιά έβλεπα πολλές ώρες τηλεόραση, τώρα δεν την ανοίγω καθόλου.
Εκτός από το ότι είναι όλα τα προγράμματα τόσο ίδια και τόσο κλισεδιάρικα και τόσο μεταξύ μας και τόσο ανακυκλωμένα (καλά, σταματάω), οι διαφημίσεις δεν αντέχονται πια. Εχω κόψει το άθλημα εδώ και πέντε έξι χρόνια.

Επέτειο έχουν συνήθως τα είδη που κινδυνεύουν: τα πάντα, οι φάλαινες, η οικονομία...
Λέτε να γλυτώσουμε και από την τηλεόραση?

an205 είπε...

ΚΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΤΗΝ ΕΓΧΡΩΜΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΗΝ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.....
ΜΠΛΟΚΑΚΙΟΣ

diva είπε...

Μα, ποιος βλέπει τηλεόραση σήμερα..;

? είπε...

καταραμένη Μιτσουμπίσι
εσύ με έχεις υπνωτίσει
αναθεματισμένη Σόνι
με'χεις κάνει κατατόνι
μεσ'το γυαλί της Μπι-εντ-όου
οι έρωτες μου κάνουν σόου
κι όταν ανάβω μια Φίλιπς
εξαφανίζονται οι φίλοι

(από Lifo)

the muppet show girls είπε...

Τηλεκοντρόλ-αυτογκόλ που λένε κι οι Locomondo.
Η μουσική της κυρίας Πατσιφά παραμένει η ίδια, τα πρόσωπα μπορεί να αλλάζουν, αλλά κάτι μου λέει ότι θα γράφουμε αφιερώματα για τους stars of cctv!
Μπερδεγουαίη, αν μη τι άλλο έχουν χιούμορ οι τυπάδες που βγάζουν τις παγκόσμιες μέρες. Η προηγούμενη μέρα ήταν η παγκόσμια μέρα λεκάνης!

@Νίκος Κ.
Να το μελοποιήσουμε! Το soundtrack της καθημερινότητάς μας.
'-PPP

Καλημέρες

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

@ POETIC SIN: και πολύ καλά έκανες…

@ Aντώνης: καθόλου τυχαίο…

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

@ Μαριλενα *: την καλησπέρα μου :))

@ Αλεξάνδρα: Πολλά έχουμε ζήσει-δει…

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

@ Lady Anti-Blog: Μπα, δεν έχουν γούστο να τους πεις!…

@ ritsmas: δεν είδα να κάνεις εσύ κάνα αφιέρωμα, πού είσαι agee, που λένε κι οι Γάλλοι!

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

@ gerasimos: χαιρετώ σε, λοιπόν!

@ Σοφία: εκείνη η τηλεόραση, εκείνης της εποχής ήταν ενδιαφέρουσα…

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

@ asteroid: μια χαρά είσαι!
;-)

@ LOCKHEART: καλημέρες!

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

@ auburn Kate: αγορά είμαστε…

@ ritsmas: και εννοείται ότι θα μπορούσες να βοηθήσεις στο αφιέρωμα, Ρίτσα…

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

@ passer-by: δεν νομίζω να γλιτώσουμε από την τηλεόραση…

@ an205: έγχρωμη tv, ασπρόμαυρη ζωή…

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

@ diVa: σήμερα, κανείς. Παλιότερα, όμως;

@ Νίκος Κ.: χαχαχααχαχ

@ the muppet show girls: τα πρόσωπα αλλάζουν. Πολύ σωστά!