3.5.09

Τι σκέφτεσαι τώρα;

Εμένα αυτή την Κυριακή κάτι μου λείπει και, διαπιστωμένο είναι, δεν ξέρω εάν το έχεις σκεφτεί, συνήθως σου λείπουν πράγματα που δεν μπόρεσες να έχεις. Αυτά που δεν πρόλαβες να κάνεις, να ζήσεις, δηλαδή. Τι τα θες, παλιοζωή!
Εγώ αυτήν την ώρα σκέφτομαι θάλασσα, άμμο κι αλάτι, ακούω τραγούδια Κυριακάτικα, αυτά που έχουν μια μελαγχολία κι ένα ανεκπλήρωτο μέσα τους. Οι σκέψεις μου μπερδεύονται από την ένταση που θα φέρει η νέα εβδομάδα, πρέπει να είμαι έτοιμος για τους μαθητές μου στο ΙΕΚ Δομή, πρέπει να κάνω μια εισήγηση, προσπαθώ να αποσυμπιεστώ και σκέφτομαι.
Σκέφτομαι πάλι καράβια, φρέντο στο κατάστρωμα, μαλλιά να χαϊδεύουν τον λαιμό μου, στο γκαράζ του πλοίου με περιμένει το αυτοκίνητο που πάντα θέλω να πάρω.
Πιθανώς να μην είναι αρμόδιο το ρήμα «σκέφτομαι», αλλά το ρήμα «φαντάζομαι».
Από τα ηχεία, ελπίζω να το ακούς κι εσύ τώρα, βαράει το «αφεντικό», τραγουδάω μαζί του. Oh oh I’m on fire… Όλες οι φωτιές μπορούν να σβήσουν, εκτός από εκείνες που είναι στο μυαλό και στην καρδιά. Εκείνες που ξεκίνησαν από σπινθήρα ματιών.
Με λίγα λόγια, για να μη σας ζαλίζω με τα δικά μου, αρχίζω τα mind games με τον εαυτό μου.
Σπυράκο, αγόρι μου, δε θα είσαι, πια, κυκλοθυμικός. Δε θα καπνίσεις. Θα αρχίσεις, πάλι, να τρέφεσαι σωστά. Θα τρέχεις στο διάδρομο περισσότερο. Δε θα σκέφτεσαι. Ακούς; Δε θα σκέφτεσαι. Δε θα σε τραβάνε καταστάσεις που δε σε πάνε πουθενά. Θα «ξεκολλήσεις».
Αρχίζω, δηλαδή, τα παιχνίδια, που - συνήθως - χάνω. Αλλά δεν πειράζει. Είναι ωραίο να παίζεις κι ας χάνεις. Γιατί κι όταν πονάς, ζεις...
Τι σκέφτεσαι τώρα;

6 σχόλια:

σπόρος είπε...

Το αρμόδιο ρήμα είναι "ξεκόλλα"!
Μα είναι δυνατόν να πας μπροστά σκεπτόμενος ότι θα τρέχεις περισσότερο στο διάδρομο ;)))))))
'Αντε καλό μου πάρε τ' αλόγατά (σου) και τα βουνά, σταμάτα να φας και κανά(!) σουβλάκι στον Σταμάτη, προλαβαίνεις και το ηλιοβασίλεμα :))))))

Υ.Γ. σε άλλη περίπτωση, πάντα ον τάιμ, Σπύρο μας, άντε, θα ξεκινήσουμε από ...Δευτέρα, χαχαχαχαχαχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

Πόσο τυχερός είσαι, Σπύρο..λες πως κάτι σου λείπει αυτή την Κυριακή, σήμερα..ακόμη κι αν σου έλειπε κάτι ΚΑΘΕ Κυριακή, πάλι θα με κέρδιζες στα σημεία! Νιώθω πως μου λείπει κάθε μέρα..και τις Κυριακές νομίζω πως τα έχω όλα δικά μου!
Τι σκέφτομαι τώρα; ..ας πω τι σκεφτόμουν πριν από ώρα που καθόμουν στη θάλασσα απέναντι..σκεφτόμουν πως δε θ΄άντεχα να ζήσω σε τόπο χωρίς θάλασσα, θ΄ασφυκτιούσα! ..Σκεφτόμουν (ή καλύτερα..φανταζόμουν, όπως σωστά διόρθωσες) πως είχα αφεθεί σε μια ξαπλώστρα παραλίας, σε μαξιλάρια αφράτα και φιλόξενα,χαζεύοντας τη ζωή μου με μάτια κλειστά..!
Μη σταματήσεις να παίζεις, Σπύρο..θα ήταν οδυνηρό να διαπιστώσεις κάποια εκ των ημερών πως έχασες χωρίς να σου έχει δοθεί καν η ευκαιρία να παίξεις!
Αυτό σκέφτομαι τώρα..να μη χάσω τη χαρά του παιχνιδιού!

Unknown είπε...

εγώ κολλάω..

και κολλάω, στο 'κλείσιμο'...

''Γιατί κι όταν πονάς, ζεις..''

Ε,ναι,λοιπόν...

Εvgenia Tr είπε...

...aυτά που σκέφτεσαι...:)

Φράνσις είπε...

ΙΕΚ ΔΟΜΗ;;;;;!!!!!!! καλα βρε αηδονακι μου δε λυπασαι τα παιδακια που θα λιποθυμανε κατα δεκαδες μολις ακουσουν τη θεσπεσια φωνουλα σου;(μας λειπεις Σπυρουλη μου :((((((((.

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

@ σπόρος: Φυσικά και είναι το "ξεκόλλα"! χαχαχαχ
@ new girl: Αυτό είαι. Να μη χάσουμε τη χαρά του παιχνιδιού.
@ mafia: ήξερα καλά πού θα κόλλαγες!
@ Ευγενία: Τελικά, όλοι τα ίδια σκεφτόμαστε.
@ auburn: κι εσείς μου λείπετε